onsdag 17. desember 2008

Hver morgen når mobilen min ringer for å vekke meg, lover jeg megselv at i dag skal jeg legge meg tidlig og få en god natt søvn. Lenge siden jeg har hatt det, og lenge til jeg får det. Det er torsdag i morgen og det vil si... Lite søvn. Mer tør jeg ikke å skrive her. På fredagen blir det også lite søvn, siden det er juleball og jeg har ikke tenkt å... Mer tør jeg ikke å skrive her. Så kanskje i juleferien jeg kan få litt søvn? Det er ihvertfall planen. Men hvor irriterende var ikke det her, jeg tør ikke å skrive noen ting, i tilfelle noen av mine kjære familiemedlemmer plutselig finner på å lese. Kjedelig, jeg vet. Men jeg må bare få ut frustrasjonen med det at jeg har pakket i to dager nå, og er enda ikke ferdig. Jeg må rydde, jeg må vaske, jeg må pakke. Har ikke tid i morgen, for da skal jeg ha deilig spa-tid med Thea. Som vi har planlagt i flere måneder nå, det skal bli godt. Og ellers så... Blir det lite søvn fortiden, men jeg gleder meg som en liten unge til i morgen, og til dagen etter. Og dagen etter det.

1 kommentar: